19 Sept 2014

asus zenfone6.




entry tentang asus zenfone6.. hmm

sebenarnya dah lama aku nak beli handphone android ni..  waktu duit belum cukup, aku tengok je orang pakai handphone canggih-canggih macam ni, yela., tak payah usung laptop macam aku lagi kan. hmm..

akhirnya, dah lama tunggu, aku beli hp asus zenfone6 ni. harga tak payah cakap lah kan.. sebelum beli, aku dah bagitahu en,mohd abas yang aku nak beli handphone ni, dia mcm ok. siap cakap lagi jangan beli lenovo, tak bagus macam hp kawan dia, katanya..

sekali, bila aku dah beli, ada masalah sikit bila aku nak guna sim broadband celcom aku,, aku TERPAKSA beli no maxis. itu cuma sementara je nombor tu, i promise u, its just for a while.
aku bagi tahu dia yang aku guna nombor maxis kat hp tu..  dan seperti yang dah dijangkakan, dia marah. dia cakap, nanti aku bolehlah mesej dgn lelaki lain dan sebagainya..

(untuk my lovely abas)...
sayang, awak tahu tak, perkataan yang awak ucapkan tu, sangat melukakan hati saya. awak tahu tak, tak pernah terlintas kat hati saya, nak buat macam yang awak cakap. sepanjang 2 tahun "usia" kita, saya cuma ada awak je, biarlah ada orang nak usya ke apa ke, yang saya tahu, saya ada awak.
yes, saya pakai 2 sim, itu bukan modal untuk saya tak setia dengan awak. sebab saya terlalu sayangkan awak. tak mungkin saya duakan awak sebab hanya awak dalam hati saya..
saya tak tahu nak luah mcm mana dengan awak, sedih sangat.. menangis jelah yang mampu bila awak tuduh saya macam macam.. saya tak sangka awak akan cakap macam tu kat saya.. saya cuma nak ada instagram je, sebab tu saya beli. kan saya dah bagitahu awak..

awak, saya tak benarkan sesiapa buat wechat dalam handphone saya. maafkan saya.. saya tak macam yang awak fikir.

~~~ aku pun tak tahu suka ke tak bila dapat apa yang aku nak. aku lagi pentingkan kau.. sayang kau.
when i truly love someone, they'll always mean something to u. ye, awak sangat bermakna.

its difficult for me to love someone, but if i do, i do it with all my hearts. ye, aku yang usya kau dulu, susah taw aku nak buat macam tu, tapi sekarang, aku da sayangkan kau. sangat2 taw. cuma kau, mohd abas bin abd rahman.



tolong percayakan saya, awak. hmm. sorry.

No comments:

Post a Comment