11 Jan 2014

sunyi sepi.



 hai, haha. lama tak muncul kat blog.  malas nak tulis panjang lebar, sebab tu senyap je. ayat macam ada orang kesah je. haha. biarlah kan. laman sosial masing masing.

sekian lama menyepi bukan ada apa apa yang menarik pun. semua ok2 je. like usual. aktiviti buat kek memang semakin menjadi jadi. dapat tempahan. haha. malu pula rasa. yelah, bukan pandai sangat pun nak buat kek bagai ni kan. dah orang minta , bagi sajalah. awak beli barang saya buat. tak pandai nak bagi harga. mungkin suatu hari nanti. insya Allah.





puding roti coklat chips n cream cheese choc moist. memang buat iman tergugat. hahaha. dan haritu, aku dapat panggilan temuduga upsi. jadi cikgu katanya. kikiki.. lawak jugak lah interview dia. takpe. pengalaman. klau ada rezeki aku dapatlah nanti. kalau bukan rezeki aku, apa boleh buat. mungkin bukan sekarang. 27 februari ni result dia. harap dapat. tapi aku tak terlalu berharap. hmm. sedih. takpelah. jumpa lagi nanti.

No comments:

Post a Comment