8 Mar 2014

terpanggil nak update.

  hihihi..  sejak akhir akhir ni, aku suka baca blog sorang akak ni. blog biasa, tp ada resipi masakan. dan paling aku suka, setiap kali dia bagi resipi buat kek or apa2, dia ambk gambar. kalau siang bawang tak lah, melampau nya. resipi kek dia, step by step ada gambar, senang kalau aku nak buat. terima kasih kak ye, sudi kongsi ilmu. kekeke

rasa nak jadi macam akak tu juga. pandai masak. husband kerja, dia yg settle anak2 dia, pergi hntar, pergi ambik. sukanya tengok. dia masak best2. rumah dia pun cantik. memang suka lah tengok. pendek kata, aku suka. rasa nak jadi mcm tu jugak.


abas, nnt sy macam tu ye. awak pergi kerja dah makan, balik kerja ada makanan, ada dessert, kuih,kek, jejemput maybe. insyaALLAH.

aku nak jadi pompuan yg pandai masak. sekarang bukan lah tak pandai. dah boleh . dah masuk dapur dah aku sekarang, buat kek tu, buat kek ni. hihihi. suka suka suka. ngee.

bye, nanti jumpa lagi, tak ada apa sangat nak cerita.

1 comment: