12 Mar 2014

best moment ever.



haha, rindu weh, lama tak jumpa, hihi, poyo je. padahal sblm hubungan ni setahun, dah kenal 9 bulan baru jumpa. tapi dah pernah tengok lah maksud aku tu, cuma baru keluar dating bagai.

11.3.2014. waktu ni lama jugak tak jumpa dia. dia sibuk, kami memang tak selalu jumpa. semalam tu, dia dah cakap dah, esok lusa kita jumpa lah, sebab 10hb tu dia kena balik pekan. pastu subuh hari selasa tu dia balik sini semula da.

waktu dia nak pergi kerja, dia call. pastu cakap petang tu family dia ada buat bbq kat pantai. nak bakar-bakar sikit. buat ayam madu. sedap nya. *telan liur. haha..  sekali kami boleh gaduh plak. dush dush dush kat muka sendiri. aku bengang , aku tak balas pun mesej.

pukul 8 dia call, waktu ni dia baru balik dr penyabung lah, mana yg semput lg, yg badan tak boleh gerak tengah mandi, semua dah di uruskan. waktu ni mood ngajuk lg. ececehhh.. hahaha.  dia cakap, "malam ni mungkin lambat sikit, sebab sebelum dia pergi penyabung tu, dia kata malam ni kita jumpa. pastu tetiba kata lambat sikit. aku oklah, sebab selalunya mmg lepas isyak baru jumpa.

dah pukul 9, tak ada mesej jugak, sampai 9.40 aku tunggu dia datang. last, aku call. dekat 10 kali jugak, tak ada satu pun angkat. hmmm. panas jugak rasa hati. punya semangat nak jumpa kekasih hati ni, aku siap buat kek bagai lg, pastu iron tudung cantik2, tapi dia tak ada. sedih. sob sob sob

aku mesej dia, aku ckp. "aku tunggu dia, dah ada baju n tudung nak pakai, ada kek, tp xnk jumpa, tak pelah. jgn call dah" haha, merajuk ni ok.

pukul 10, dia call. dia mintak maaf, sebab dia tidur. hmm . pastu aku cakap, aku nak sambung tidur, dia kata, dia nak datang rumah. nak datang jugak, walaupun dah malam. aku diam je. hahaha

dia datang jugak akhirnya, mana ada org merajuk muka nak senyum, aku tarik muncung, panjang. kena gelak... nak pujuk punya pasal, dia paksa aku naik kereta, pastu bawak g jenjalan. tak pernah aku buat. kiki

the best moment ever yg takkan aku lupa, sweet. hahahha. selalunya dia garang mcm singa, tp mlm tu sweet plak. aku buat perangai buruk agaknya. hahaha

sayang awak. ingat janji kita. jangan cerita kat orang lain. hihi.

No comments:

Post a Comment