30 Apr 2014

sweet moment ever. 23 april 2014

 23 april 2014. pukul 12.34 pagi.

 haha. ada apa dengan tarikh ni.? aku tengah tidur waktu ni. dia kejut. macam biasa lah, dia call. pastu dia mesej cakap
dia : "sayang,jap lagi pakcik datang bawak nasi, kita makan sama sama"
aku : nasi apa pulak tengah malam ni yunk? orang nak tidur ni.

dia tak balas, pastu bila aku call dia cakap teman dia makan. dia lapar. baru siap kerja dan tak ada orang nak teman makan. kesian pulak. dia ada gastrik. ok lah. aku cakap nanti dah sampai umah, call lah. aku sambung tidur balik. hihihi

selang berapa minit dia call, cakap dah dekat depan rumah. aku pun keluarlah dengan muka ngantuknya. ajak makan dalam rumah dia taknak. malu lah. waktu tu dia datang naik motor, selalunya kereta. hahaha.. lawak bila teringat. dia ajak duduk bersila kat depan rumah.

maka, duduklah sepasang pasangan bercinta bersila depan rumah. makan nasi goreng seafood. aku ambik sudu 2, air mineral sebotol kongsi 2. kehkeh.. nak boleh makan asyik gelak je, sebab rasa romantik sangat. tak ada lampu minyak tanah, tak ada lilin. yang ada cuma cahaya bulan.

thanks for the sweet moment. love u so much..

the best moment is makan nasi goreng bawah cahaya bulan, duduk bersila depan rumah.

bahagia itu pilihan. dengan siapa engkau bahagia, engkau juga yang pilih. for sure aku pilih dia. Perkahwinan tanpa persediaan itu ibarat masuk dewan peperiksaan tanpa sebarang ilmu dalam dada. Memang bersedia untuk gagal!

No comments:

Post a Comment