3 May 2014

kenyang dengan ayat cinta.

ngeh ngehh..

ayat cinta jenis apakah.? bagaimanakah.?
i love u? i takut kehilangan u? kikiki.. hahaha.. ntah apa apa je aku merapu.

ayat cinta untuk harini ye, hmm.

sebuah sketsa.
abas : mak da suruh abang bawa makwe dia, mak nak jumpa.
aku : awak mak tak suruh lagi ke? (haha, aku yg tak sabar nak jumpa mertua)
abas : haha, sabar lah, mak takde cakap lagi. kita tak boleh langkah bendul.
aku : hmm, ntah2 mak awak tak suka saya. takpelah, tido lah. (nak merajuk)
abas : mana ada, lepas abang, kita pulak.

hmm, pastu kami pun tak cakap dah, sebab dia nak tidur dah.
kadang kadang aku rasa mak dia macam tak suka aku je, macam entahlah. macam nak jodoh kan dengan orang lain je. hmm. haritu dia ada bagitahu yg akak sedara dia macam nak jodohkan dengan adik dia. tapi dia taknak.

aku pun tak tahu, entahlah. kalau jodoh kami, bersatu lah jugak nanti. yang aku pulak sudah sememangnya ratu air mata ni, boleh nangis pulak, waktu dia cakap love u mcm biasa tu, aku tak balas pun. aku senyap ,pastu terus letak. sensitif sangat lah pulak.

pastu dah lama jugak, dia hantar mesej macam ni
"sayang, I LOVE U. tak ada siapa boleh pisahkan kita melainkan ALLAH. pakcik cinta kan makcik,jangan tinggal pakcik, jangan jauh dari pakcik, jangan pilih orang lain untuk jaga makcik, makcik cinta sebenar pakcik."

waktu dia mesej ni, aku baru nak makan nasi. lagi sekali nangis. gedik betul lah rasa. tak tahulah kenapa. hukhuk..

itu je lah yang kenyang dengan ayat cintanya.

No comments:

Post a Comment