31 Oct 2014

berharap..

berharap apa ye ? siapa bagi harapan ?  

aku tak suka betul jenis yang suka buat orang berharap ni... BENCI.. dah bagi harapan, kita berharap, last2 dia buat tak tahu.. macam bodoh je rasa.. bila dengan kawan-kawan boleh plak.. dengan kita,hampeh... JANJI PALSU!!!

Emosi betul aku. hahaha.. yelah kan, kalau korang pun korang marah.. ( ada yg baca ke miera siap korang bagai) hahaha..*suara halus dari perut..

kalau rasa tak mampu tunaikan, tak perlu berjanji.. tak ada pihak yang sakit hati kan? dah lama aku perati perangai kau ni.. bila orang marah, kau buat muka innocent je, huhhh. annoying.. sebab ku pun macam dah lali jadi bahan experiment, jadi aku ambik langkah untuk tak percaya, denfar boleh, percaya jangan.. kikiki..

"kadang-kadang kita tak sedar yang menjadi penyebab kekecewaan bukannya orang, tapi harapan yang kita letakkan pada seseorang itu, lalu jangan salahkan orang lain, sebaliknya muhasabah diri kita. jangan terlalu berharap dalam pencarian, serahkan semua pada DIA."

Apapun, aku nak cakap terima kasih..
terima kasih pernah datang lalu menghilang, terima kasih pernah ada lalu tiada, terima kasih pernah menghibur lalu kabur. terima kasih pernah meninggikan harap, lalu menjatuhkan. terima kasih pernah mendekat lalu menjauh, terima kasih pernah peduli lalu tak acuh.. TERIMA KASIH.

makan dalam.semoga bahagia.

No comments:

Post a Comment