6 Jan 2015

permulaan 2015 yang indah.

lama betul tak update blog. sibuk sungguh akhir-akhir ni. hiHI


sekejap je dah masuk 2015. macam baru semalam jumpa januari 2014. macam macam kejadian dah yang berlaku. banjir di kelantan terengganu yang sangat menakutkan aku di johor. terdetik kat hati macam mana kalau aku kat tempat dorang, kuat tak ek? bantuan makanan semua yang agak susah.. boleh tak aku ek??? macam mana kalau keluarga aku ada kat sana, terputus hubungan, susah nak contact, allah.. sungguh hebat ujian dari mu. semoga mereka tabah.. ada hikmah disebalik sesuatu yang kau rencanakan. aku percaya..

eh, nak cerita sikit.. ngeh ngeh ngeh


1 januari 2015, awal tahun lagi aku dah dipanggil kursus.. mula kak ina nak ambik, tapi abas call last minit kata kak suri ajak makan tengahari kebetulan dorang pergi mersing. aku pun suruh abas ambik kat PPD Mersing, aku dengan bag laptopnya, beg buku tunainya, baucer dan yang seangkatan dengannya, handbag memang wajib ada lah kan.. banyak betul barang orang perempuan...

lepas dia ambik aku, dia ambik kak suri dengan cik kamal pulak, lepastu hantar barang aku tadi kat sekolah. malunya rasa... kedatangan yang dinanti mungkin. ramai nak tengok dia.. haha.. tapi haritu bukan nak menunjuk cumanya, kalau aku bawak balik susah aku nak bawak gi sekolah nanti. jadi. abas hantarlah kat sekolah. dari orang tak tahu, jadi tahu. dari tak kenal, dah kenal..

then, pergi makan... ada interview sikit dari kakak ipar. haha, small matter. insyaallah abas boleh kenyang. cehhh..

ada ke patut, kak suri x abis makan dia boleh cakap bagi dekat tong. dan tong yang dimaksudkan ialah aku. how dare u. rasa macam nak tumbuk dush dush dush... sweet lah tu konon..

harap 2015 ada majlis untuk aku dengan dia.. sarung cincin ke naik pelamin.?? hahaha,... *gatal betul

it is so easy for me to love you that it frightens me.I've never been good at anything. But i've never wanted anything so much as i want to hold you every waking minute. And every night while i sleep . The question has ceased to be "how do i love u?'' and has become "how would i ever stop?"

1 comment: