11 Jun 2014

dialog senyum tak sudah.

hehe, macam biasalah, dialog senyum tak sudah hanya bersiaran secara langsung dari rumah abas..
teringat je mesti sengih memanjang, saya suka, saya suka. hahaha..

udin : eh, karipap hidup ada kat situ.(tunjuk kt aku). kak suri : donat lah mak abas: bukanlah, puteri donat.. haha, malu sy ni mak..
nanti kau udin, geram je aku tengok kau haritu kan.

"tolonglah mak ni,makin dikemas, makin bersepah" kak long:mak ckp dgn menantu mak ni, dia tolong mak. mak abas :mak nak dapat menantu dah ke? syukur

"ambik kuih ni, bg kak long suruh potong. yang ni moksu,"

kak nurul. "dah lama ke dgn abas?" aku : 2 tahun baru.. kak nurul: oo, setia lah ni.? aku : insyallah sampai bila bila.

waktu nak bergambar, waktu tu kak suri pegang tangan aku, ajak bergambar, ada kak nurul dengan sepupu sepupu yang lain, dia cakap macam ni "marilah bergambar, jangan malu, ni semua bakal bakal biras,ipar duai" hehe, insyaallah.

ramai yang bertanya, bila giliran si bongsu, haha.. doa doakanlah semoga selamat semuanya.

No comments:

Post a Comment